close

 

The loneliness of nights alone
寂寞的夜晚

the search for strength to carry on
尋找繼續下去的力量

my every hope has seemed to die
我的每個希望好像都消滅

my eyes had no more tears to cry
我的雙眼再也沒有淚可流

then like the sun shining up above
就像陽光在天空閃耀

you surrounded me with your endless love
你用無盡的愛情將我包圍

Coz all the things I couldn't see are now so clear to me
所以我原本看不到的東西,現在清清楚楚地在我眼前

You are my everything
你是我的所有

Nothing your love won't bring
你的愛會帶來一切

My life is yours alone
我的生命是你的

The only love I've ever known
這是我唯一知道的愛

Your spirit pulls me through
你的精神帶領著我前行

When nothing else will do
沒有任何東西可以做到

Every night I pray On bended knee
每晚我都屈膝祈禱

That you will always be My everything
你永遠都會是我的

Now all my hopes and all my dreams are suddenly reality
現在,我所有的希望與夢想成真

you've opened up my heart to feel a kind of love that's truly real
你已打開我的心,來感受一種真實的愛

a guiding light that'll never fade
一盞指引的明燈,永不熄滅

there's not a thing in life that I would ever trade
我不願用生命中的任何事來交換

for the love you give it won't let go
你給的愛、不會離去

I hope you'll always know
我希望你永遠知道

You're the breath of life in me
你是我生命中的氣息

the only one that sets me free
唯一讓我自由的人

and you have made my soul complete
你讓我的靈魂完整

for all time (for all time)
直到永遠

arrow
arrow
    全站熱搜

    Ding 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()